18.20 - A NEW HAIRCUT.

Idag har jag varit i Luleå. Mestadels för att klippa mig men även för att strosa runt och kika. Hittade en ursnygg rutig skjorta inne på Monki. Jag vet, lovade ju att inte gå in på den dära tokiga affären på ett bra tag men jag kunde inte hålla mig. Justja, jag var ju och klippte mig och det blev en längre page som jag ville. En enkel frisyr som ser välskött ut och jag gillar det. Lite kort kanske, men jag ångrar mig inte. Synd bara att man inte kan få till några lockar nu, men det har jag ju inte på vardagen så. Jag kan fota den nya frisyren när jag har tvättat håret och därmed fått min egna prägel på håret.

La mig i sängen när man kom hem, och somnade nästan direkt. Skönt som attan.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0