19.59 - REGINA SPEKTOR.



Jag hittade denna artist av en slump och gud vad bra låt detta var. Är helt amazed.

Dagen som varit har varit lite annorlunda mot andra skoldagar. Den började vanligt med en lektion i Naturkunskap och sen såg vi en film om barnets utveckling.. Sen fick vi veta betyget i matematik. Resultatet av nationellaproven fick vi även veta. En sak som är säkert är att det inte gick bra alls, okej ett g+ fick jag ihop. Men det är inte bra nånstans. Blev iaf väldigt glad när jag fick veta att jag fick ett vg i betyget. Tur att dom inte tar bara efter nationella, annars hade jag blivit ledsen. Haha! Efter betygsmotiveringen så bar det av till furuvallen. Det började spöregna och hagla på vägen dit och det höll i sig hela eftermiddagen. Vi hade någon sammankomst med pro. Det var inte direkt givande, men skitsamma. Man fick en hamburgare iaf. Haha!

Vad har man annars gjort idag? Läste lite grann när jag kom hem och sen somnade jag och vaknade halv sju. Har inte ätit middag, men orkar inte fixa nånting. Är inte hungrig heller, så det kvittar.

Torsdag imorgon, - betygsmotivering och fika, i guess. Arbetsam dag.

Klänningen, den från H&M, som jag skrev om igår är i mina ägor just nu. Väldigt fin vad den. Kanske till och med så fin att man har den på avslutningen, men bryter av det gulliga med min svarta skinnjacka och mina nya, fina nitskor. På tal om dom så måste jag fota dom, för dom är såå fina. Haha :)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0