20.37 - DIZZINESS.

Jag har känt mig rätt yr i eftermiddags. Må även lite illa så la mig för att sova. När jag vaknade var jag fortfarande lite yr, men nu är det nästan borta. Läste nånstans att det kan bero på pms. Vet inte riktigt. Var även yr igår, men man får ju hoppas på att det inte är nåt farligt.. Har känt mig lite småkrasslig idag, så det är skönt att vara ledig och bara kunna ta det lugnt. Ska nog lägga mig och läsa senare. Blev riktigt sugen på att läsa slutet av New moon. När Alice kommer och så åker de till Italien och sen resten. Hehe.

/ Ida


Kommentarer
Postat av: Emma Lundgren

<b>P</b>etyon <b>M</b>aria <b>S</b>aywer - <b>PMS</b>

2009-06-20 @ 17:27:53
URL: http://eemmalundgren.blogg.se/
Postat av: Emma Lundgren

-meb helvete, det funkade inte ^^ äääh, du fattar nog vad jag menar :D

PEYTON MARIA SAWYER - PMS



Inte så lätt och stava efter en tre dagars ^^

2009-06-20 @ 17:29:00
URL: http://eemmalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0