16.55 - THURSDAY.

Hemma från praktiken nu. Åt middag nyss och nu blir det mestadels musik av The killers & bloggar. Det vanliga då man slår i gång datorn :)

Ska äntligen till gymmet. Ingen har ju hindrat mig rån att fara men den senaste tiden så har det kommit saker imellan. Som ex förra helgen så var jag på praktiken osv osv.. Så nu blir det att lyfta skrot.. Can't wait. Man känner ju sig så nyttig och duktig efteråt. Det känns i kroppen att den har fått jobbat.

Fredag imorgon och då slutar jag 11.30. YAY! Ska bli härligt med lite ledighet. Nu får man ju bara hoppas på att det blir fint väder. Att solen fortsätter att skina.

Förresten så har jag virrat runt här och sökt som ett tok efter kläder. Ååh, vad det är frusterande då man har borta saker. Man blir ju nästan tokig. Ändå är det en själv som har yrat bort kläderna.

Har förövrigt varit duktigt & städat min garderob. Nu hittar man ju iaf sakerna! :) Men nu gäller det ju att hålla ordningen, vilket inte är så lätt i min värld.

Hur som helst, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0