17.02 - THURSDAY.

Ännu en dag är avklarad. Praktiken flyter på bra och det är rätt roligt :)
Låg och såg på Gilmore girls. Perfekt syssla efter middagen.. Är som vanligt småtrött. Man blir det av att jobba, eller ja ha praktik men det är ju i princip samma sak. Förutom att man inte får cash.
Kollar runt på olika bloggar och funderar på att se på ett antal avsnitt av The city. Har inte sett det på flera veckor. Sådär är det för mig, - har ett uppehåll, ser ca 4 avsnitt & uppehåll igen.
Imorgon är jag ledig, - ska sova till 12, minst. Ska bli så otroligt skönt att jag inte vet vad. Men sen så måste jag upp vid sex på lördag & söndag vilket inte är lika great. Men bättre att ha gjort bort helgen på en gång.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0