17.44 - WEDNESDAY.

Började 07.30 idag och gick till 16.00. Hade praktik som vanligt. Ungefär och sen så for man med handledaren till Nova/TC eftersom att det var nån genomgång av gymmet samt info om de olika klasserna (eller vad man säger, men ni vet - spinning, body pump, core osv). Jag provade på Afrikans dans och det var riktigt jobbigt. Även om man inte tror det. Sen gymmade jag ett tag typ 5-10 övningar och sen gick jag ett tag osv. Kommer troligen att ha en hemsk träningsvärk.

Nu blir det bloggar, som vanligt :)


20.18

Har inte uppdaterat speciellt mkt under de senaste dagarna men det är för att jag har noll fantasi och så händer det inte mkt i mitt liv just nu förutom att jag har praktik från 7-16 och sen tränar jag och sover. I stort sett.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0