19.00 - NEW ENERGY.

Höll på att falla ihop för ca en timme sen. Ja, vid tiden jag skrev förra inlägget. Var fruktansvärt trött och allmänt grinig tills jag fick min nya Ikea-hylla uppmonterad och jag började städa mitt rum. Dammsög, skurade samt dammtorkade. Det var verkligen behövligt :) Fixade sen lite grejer i hyllan som tex dvd-boxar, böcker & skor. Mina älskade Twilight-böcker (eller ja, twilight-serien) fick sig en fin plats i hyllan. Haha! Fick helt ny energi av städningen så nu har jag inget behov av att sova.. Ska lägga mig och se på The OC. Älskade OC :)





I've gone slightly nuts, när det gäller Ryan och Marissa. Dom är så himla söta i den första säsongen. I den andra också, för den delen. Tur att jag har båda boxarna så jag kan njuta av den underbara serien i tid och i otid.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0