20.55 - MONDAY EVENING.

Har suttit och läst utkastet av Breaking dawn (Twilight ur Edwards perspektiv) och det var ju hur bra som helst. Synd bara att slutet inte var med utan bara (eller bara och bara) de 12 första kapitlerna.. Nu har jag iaf läst klart allt & längtar verkligen tills allt blir färdigskrivet och boken trycks ut. Gissa vem som ska köpa den?

Känner mig rätt sliten så ska nog duscha och sen dröjer det nog inte länge innan jag går och lägger mig. Men så brukar det ju låta och så går man ändå och sover vid 00.00-01.00..

Imorgon blir det kanske Haparanda. Måste även kolla in shoppingcentret på gränsen där bla Gina & H&M finns. Det är ju såklart dyrare med euro, men om man hittar nåt fint så lär jag nog köpa det.

Är rätt trött just nu så får se om man vilar ett tag eller går och sover.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0