14.48 - FAVOURITES.

Jag har hittat två artister som är underbart bra live. Dessa två är Jushua Radin (favoriten) och Missy higgins.

Jag älskar bland annat Joshuas låt 'I'd rather be with you', jag älskar den. Damn it, det bästa klippet gick inte att kopiera, attans också!


Den underbara musiken börjar efter ungefär 20 sekunder.


Musiken börjar efter ca 35 sekunder.

Vaknade strax före tolv idag. Det regnade och orkade inte stiga upp så låg och läste ett tag. Eclipse såklart. Men alltså gud vad jag hatar Jacob, han bara förstör. Har inte gjort det tidigare, men nu gör jag det. Haha, det är roligt när man blir så inne i sina böcker.

Måndag imorgon, - nationella på tisdag. Usch, hatar verkligen nationella i matte. Engelska går ju bra att ha nationella i, men inte matte.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0