17.34 - BURNED.

Jag har suttit ute i solen hela långa dan. Gick in nyss.. Jag har blivit liite röd. Okej, där ljög jag. Jag är riktigt röd över bröstkorgen, men det går oftast över till brunhet om en dag eller två.
Jag har som sagt blivit lite besatt av bloggaren 'Bloggkonstnärens' teckningar. Hon målar dom i tusch och det blev jag nyfiken på. Det är säkert grymt svårt, men vad gör det? Får studera hur hon gör med färgerna :)
Nu måste jag inhandla akryl färg med tillbehör och tusch. Eller det var promarkers hon använde, men det är ju tusch.
Det blir dyrt. Tur att jag får studiebidrag snart.

Men åh, nu blev jag ju så sugen på att börja rita med tusch. Alltså man målar ju först en skiss av blyerts, fyller i med tusch och färglägger sen.

Kanske, trotsar jag att jag fortfarande är fökyld och far och gymmar. Det blir troligen så.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0