ALMOST LOVER.



I absolutely love this song! Sitter och njuter till de vackra tonerna i Almost lover. Försöker även få en början på ett praktikarbete om bakterier. Har iaf tagit fram böckerna och börjat lite smått, så det är ju bättre än ingenting. Right?

Jag är förövrigt så grymt sugen att ta ett långt och väldigt varmt bad eftersom att det är så himla härligt - man mjuknar upp i kroppen och det är himla skönt om man fryser vilket jag gör just nu. Man slösar dock väldigt mkt vatten och vatten är ju inte gratis. Men what the hell? Haha!

Jag är ledig imorgon, vilket jag tycker att vi kan hurra för. Måste dock till skolan för att hämta en uppgift som jag inte har fått.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0