15.53 - FRIDAY.

Nu är det fredag och helg. Det är grymt skönt! På måndag börjar min praktik. Jag ska vara i handikappomsorgen. Jag vill ju helst jobba på sjukhus med eftersom att det inte fanns nog med platser där så ska jag ha praktik där nästa år istället. Och det är nog lika bra för då är man nog lite mognare samtidigt som man får platsen garanterad.

Ska ha praktik i två veckor på ett boende för utvecklingsstörda (osv) och sen har jag en veckas lov, en veckas praktik på brandstationen för att sen ha praktik på boendet igen. Det blir nog bra :)

Ska snart packa väskan för att sen bege sig mot TC för ett härligt spinningpass. Jag har väldigt mycket träningsvärk i benen och rumpan, men det blir nog bra ändå. Haha!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0