IN THE MIDDLE OF THE NIGHT.

Denna lovvecka har varit väldigt bra. Speciellt med tanke på att jag har tränat varje dag. Måndag - simning (2000m), Tisdag - spinning 30 hög, Onsdag - simning (1500m), spinning 45 medel. Himla härligt med träning. Imorgon väntar en 'vilodag' och det känns lite skumt att inte ha något pass inbokat. Men ja, tror det blir en promenad så man får sig lite träning iaf. Hehe! Förresten så har jag köpt ett halvårskort på badet på sportcity så nu kan jag simma som en firre i ett halvår framöver. It sounds amazing.

Klockan är 02.34 och jag vägrar att sova.. Nejdå, nu svammlar jag. Ska lägga mig och sova i rena sängkläder alldelens snart, måste bara surfa vidare ett tag. Så blir det alltid. Att man fastnar i datorn dvs. Det är därför man är uppe så länge om nätterna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0