18.29 - FRIDAY.

Jag älskar fredagar. Det är veckans bästa dag! Skolan är slut och helgen börjar. Så himla härligt.

Min skoldag slutade 11.30 och då bar det av till Luleå för att ta sig en sväng runt stan. Hittade lite basplagg som en mörkblå farfarströja, svarta (tjocka) tights & ett svart linne. Hittade även ett snyggt rosa läppstift som var i en rätt neutral och matt rosa färg.. Sen införskaffade jag en kalender, överstrykningspennor och ett pennfodral. Lite nödvändigheter helt enkelt.

Ikväll ska man endast ta det lungt och mysa framför Idol. Himla härligt!

Imorgon ska man kika på fotboll och plugga en massa. Måste tvings mig själv att göra bort lite läxor.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu, jag skötte all min shopping i Kalix galleria och det gick precis lika bra ;D

2009-09-25 @ 18:44:39
URL: http://eemmalundgren.blogg.se/
Postat av: Emmsa

haha, har du nu köpt så du slipper låna av mig ;)

2009-09-26 @ 11:38:32
URL: http://soundofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0