22.57 - TRÄNING.

Imorgon väntar ett Spinning-pass och jag längtar väldigt mkt till klockan 18, så man kan sätta sig på cykeln och svettas som tusan. Det känns så himla skönt i kroppen efteråt och man känner sig så bra fysiskt och psykiskt.

Söndag - Spinning 45 medel
Tisdag - Spinning 45 medel
Torsdag - Bodypump

Detta är de passen som är bokade för veckan. Sen tillkommer det troligen ett pass till nästa söndag. Det ser ut som att det är lite för få pass, men jag får se om jag får in nåt gympass Jag är grymt sugen att testa ett kombinationspass med Spinning och Bodypump. Det är spinning först i 40 minuter och sen Bodypump (endast överkroppen, tror jag).

Nu har jag kommit igång med träningen och det känns riktigt bra. Har lite träningsabstinens just nu, så ser verkligen fram emot morgondagen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0