00.38

Hejhopp! Vad gör man när man har tråkigt och är för pigg för att sova? Inte lätt alltså.. Nä, ska nog avrunda snart och försöka få mig lite sömn. Imorgon hade jag tänkt att sola lite för att sedan fara och gymma. Alltid lika härligt att få träningsvärk. På kvällskvisten blir det ett aerobic-pass för min del. Härligheter!

Kollar runt på diverse onelineshops och vill klicka hem en massa klänningar, men det är ju inte så himla bra för ekonomin så får väl nöja mig med att bara titta. Skulle även behöva köpa ett par jeans. Eller behöver och behöver, vill rättare sagt ha ett par nya jeans.

Nä, nu ska jag sluta svamla och sova.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna Åhlström

Vilken härlig och stilren design du har! Har du gjort den själv? :)

2010-04-08 @ 11:20:50
URL: http://annaahlstrom.blogg.se/
Postat av: JENNY VENNBERG

Din header är helt underbar !

2010-04-08 @ 12:02:19
URL: http://www.jpic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0