7/4 2010

Även idag tog jag en rejäl sovmorgon, till 11.20. Skulle egentligen behöva vända tillbaka dygnet - somna vid 12 och vakna vid 10.. Har inte pysslat med så mycket sen jag vaknade. Har legat och läst samt ätit kinamat (kyckling i curry) vilket var grymt jäkla gott..

Nu sitter jag och längtar till min träning börjar klockan 19.00. Det blir spinning även idag, och det är eftersom att jag älskar den träningsformen & så bränner det bra. Det har ju blivit en del onyttgheter nu under påsk och det känns riktigt skönt att vara lite nyttig.. - Med risk för att låta som att jag har anorexia, vilket jag verkligen inte har. Haha. Är endast riktigt träningssugen.

Imorgon blir et aerobic, och jag längtar eftersom att det är så himla roligt att 'dansa'. Man svettas som tusan och är helt inne i stegen och musiken. Imorgon väntar en ny koreografi, så det lär väl vara lite klurigt att sätta stegen men det blir bättre med tiden.

Nu ska jag lägga mig och läsa, dricka lite citronté och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0