soreness in the muscles.

Efter springturen igår har jag fått värsta träningsvärken.. Det var knappt jag kom upp ur sängen imorse eftersom att benen värker. Speciellt höftböjaren.. Tror inte att min kropp är så van med rörelserna man gör när man joggar, men det är bara att vänja sig - för här ska det springas.. Ska försöka fara ut en sväng ett par gånger i veckan.

Nu är det bara en och en halv dag kvar av påsklovet.. Kommer mest troligt vara en zombie av trötthet på måndag då vi ska träffa de tre skottska tjejerna.

Vaknade vid halv tolv, kunde inte somna inatt så det fick bli en lite för lång sovmorgon.. Har ätit frukost, resterna från gårdagens godsaker. Finns det något godare än att mumsa på onyttigheter en lördagmorgon? Annars har jag varit duktig och hängt upp tvätt. Måste sätta igång en till maskin med kläder. Men det får bli sen.

Sitter och funderar vad jag ska träna idag. Det har blivit som en drog denna vecka.. Tar mig inte till gymmet idag, så kanske man far ut på en kort springtur senare ikväll. Får se.

Förresten, kålrötter är världens godaste. Det kanske låter äckligt, men det är grymt gott.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0