thursday.

Hejhopp, sitter i soffan och känner mig rätt trött.. Det har varit en lång dag som började med ett nationellt prov i engelska. Det var uppsatsdelen idag, och det gick helt okej. Man vet ju inte riktigt vad som är bra och inte bra, men ett vg klarade jag säkert av.. Efter provet, som var i en timme och fyrtio minuter köpte jag mig en god macka för att sen ha en klassgrej. Vad det är exakt, vet jag egentligen inte. Nä, men orkar inte riktigt förklara.
Två lektioner på det, och jag blev helt slut.. Klockan sex var jag på middag med två skottar + faddrar. Riktigt trevligt och gott var det med en rejäl köttbit + pommes.

Nu är man trött i hjärnan som tusan. Ska kika på tv och läsa.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0