wednesday.

Hej, har haft en kort skoldag även idag. Började klockan åtta med engelska. Satt mest och knåpade ihop ett personligt brev, som träning inför nationella som är om två veckor.. Sedan snackade vi lite med skottarna framtill att lektionen började. Det kom folk från ambulansen som pratade om sitt yrke och det var rätt intressant att lyssna på.. Vi kikade på bilen, de berättade om utrustning osv. Sedan fick vi lunch vilket var köttfärs och spaghetti. Gott var det!
Dagen slutade strax efter halv ett, eftersom att polisen som skulle komma och ha ett föredrag blev sjuk. Jag klagar inte, skönt med kort dag.

Efter skolan drog jag till Teamsportia för att kika på lite träningskläder. Jag blev kär i en löparjacka från Craft. Den satt perfekt och var som ett andra skinn. Då var den ju lite dyrare också, 799 eller 899. Kommer inte ihåg exakt. Måste nog ta och unna mig den för den var underbar.

Ska snart göra lite mellanmål samt lägga mig och läsa.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0