the perishers.

Trots att jag mådde dåligt imorse blir det träning för min del.. Mår mycket bättre nu så jag är peppad för lite gym och sedan spinning.. Har förövrigt kommit framåt gällande essän om fantasy som jag skriver. Jag är i alla fall inte på ruta ett längre och det glädjer mig.

Imorgon har jag inga lektioner på skolan eftersom att svenskaläraren är gone och på den tiden idrotten är ska jag till tandis.. Hade myckett hellre varit med på yogan som skulle vara på idrottslektionen, än att borra hål. Gah.

Jag har hittat ett bra band, som är riktigt bra. Har ladrig hört deras låtar tidigare, och det är ju trevligt med något nytt och fräscht. Och ja, gruppen/bandet/whatever heter The perishers.

PUSS

Kommentarer
Postat av: D

usch.. inte bra att träna när man mår krassligt

2010-02-14 @ 19:09:22
URL: http://mannenmedstortd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0