00.08

Hoppsan hejsan, klockan har visst sprungit iväg och blivit över tolv.. Såg nyss det första avsnittet av Mad men och jag kan säga en sak - älskar kläderna! Haha. Nu tänkte jag lägga mig och läsa Eclipse. Älskade twilight-böcker. Har inte läst denna bok så mycket (1-2 gånger bara) även fast den är alldelens underbart bra.

Har förövrigt ätit onyttigt som ett as, även om dagens måltider inte har varit onyttiga alls eftersom att jag har mumsat sallad. Hur som, så ska jag kompensera onyttigheterna genom att träna aerobic och sen body-pump på torsdag. Härligt med träning. Imorgon blir det spinning och det blir grymt att få svettas igen efter att ha varit förkyld (eller det är jag fortfarande till en viss del).

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0