IN JOY AND SORROW.

Godkväll, idag vaknade jag halv tio. Slängde i mig lite käk och målade ögonen för att åka in till stan. 10.30 hade jag nämligen en tid hos frisören, tyckte att det var dags för en uppljusning. Jag la i slingor, i en hätta. Trodde att det skulle göra betydligt ondare än det gjorde (alltså när frisören drar upp hår). Resultatet blev kanske inte det snyggaste, med ljusare botten och lite mörkare längder. Därför slängde hon en färg i håret och då blev det superfint. Blev nöjd som tusan. Har en ljusbrun färg just nu med lite ljusare skiftningar.

Kan lägga upp en bild så småning om, fast det blir lite missvisande på bild. Men ja.

HIM - In joy and sorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0