MONDAY.

Min dag började med att jag åt grillat till lunch/frukost. Himla bra start på dagen, för det var musigt. Efter ett tag drog jag till Haparandra med familjen. Gick på Ikea, sportaffärer osv. På hemvägen stannade vi till vid en hamn där det var en himla fin & mysig sandstrand. Det var rätt blåsigt men varmt i luften så passade på att bada mina ben i det varma havsvattnet. Det var stora vågor och väldigt härligt. Jag glömde dock kamran hemma, men imorgon då jag mest troligt drar till stranden får det allt bli ett par bilder.

Kom nyss hem från lite körning. Idag gick det riktigt bra.

PUSS

Kommentarer
Postat av: carro

härligt de låter, allt bra?:)

2010-07-13 @ 01:16:34
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0