THURSDAY.

Hade körlektion imorse, men min hjärna var inte riktigt vaken så det gick lite som det gick. Men jag kommer igen på tisdag, så är det. Efter körningen for jag nästan direkt till Luleå med familjen. Det fick bli en smarrig lunch på Bhaan thai för min del. Älskar deras goda thai-buffé! Inhandlade även lite sommarkläder så som ett vitt och ett cerisefärgat linne i ett lite halvtransparent tyg. Väldigt snygga var dom iaf. Hittade även ett par jeansshorts och en sololja så jag är minst sagt nöjd med dagens inköp. Annars så har jag legat och stekt ute i min nya godluktande olja. Har fått mig lite färg minsann.

Justja, måste ju visa mitt nya hår - men som sagt så blir färgerna så himla missvisande. Mitt hår är iaf ljusbrunt/guldigt/lite halvblont på sina ställen. Har en känsla av att håret kommer att vara helblont innan denna sommar är slut.



På bilden ser håret rätt mörkt ur, men det är en hel del ljusare i verkligheten.



Håret ser ur att vara lite orange, men det är det dock inte i verkligheten. Men som ni ser så är det rätt så stor skillnad nu, mot mitt gamla mörkbruna hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0