TUESDAY EVENING.

Ikväll var jag på ett väldigt svettigt spinningpass. Det var fullsatt med folk så det blev rätt varmt när man väl började cykla. Gud vad jag älskar att cykla så man blir helt dödstrött. Det är en härlig känsla det.

Just nu sitter jag mest och tar det lugnt samt lyssnar på härlig musik. Kanske man skulle ta och lägga upp min spelningslista här på Spotify. Det kanske skulle vara något.

http://open.spotify.com/user/iidaj/playlist/2TmMqWTL0khKylTuoinnts



Jo justja, idag skulle jag bada och sola på stranden - men när vi väl hade tagit oss till vattnet så mulnade det till. En massa mörka moln skymmde solen, så det blev inge stek idag. Får hoppas på sol de närmaste dagarna istället. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0