A NICE START.

Idag, måndag, var man tillbaka i skolans lokaler och det kändes helt okej. Jag började klockan tio och hade två lektioner så det var inte så hemskt farlig start på skolveckan.. Jag hade svenska och idrott och lite umgänge där imellan. På idrotten var det uteaktiviteter på schemat och då var jag först med i snörugby vilket var väldigt jobbigt. Sedan, och resten av lektionen, ägnade jag mig åt att spela landhockey. Riktigt roligt faktiskt.

Idag har jag även kommit fram till vad mitt projektarbete ska bli, så det är ju skönt att det är löst..

Ikväll har jag tränat, som vanligt. Idag fick det bli lite lättare gym samt 60 minuters spinning. Träning är allt bra härligt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0