tuesday.

Nu har jag inte uppdaterat så himla mycket sen sist, inte bra alls. Men aja, skitsamma. Även idag har det varit underbart väder ute. Det har varit över 20 grader ute i ungefär en vecka och det är ju helt amazing att det kan vara såhär varmt i maj. För att vara norrbotten.

Idag har jag haft en lektion på skolan, den andra blev inställd. Började 12.10 och slutade 13.30. Intet illa. Har solat, travat ved samt promenerat. Nu ska jag slänga mig i duschen, se på Big bang theory samt Desperate housewives.

PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, nu säljer jag några plagg fr h&m:s senaste kollektion Fashion Against Aids. Besök gärna om du är intresserad, tack.

2010-05-20 @ 17:55:50
URL: http://fashionagainstaids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0