Long time no see.

Jahajajajaja. Detta är dedikerat till Lina, min enda bloggläsare. Och kanske Emma också för den delen. HAHA
Idag ska jag och Lindbäck ha redovisning och vi kommer ÄGA! ;P Yeyyeyey.... Det handlar om folks... sexvanor.. Inte våra egna som tur är ;D<3<3 Då hade det blivit liiite läskigt måste jag säga heh. Men men nuuu börjar vi så vi ses väll, om jag någonsin kommer komma ihåg att skriva här igen! Men man kan ju inte göra annat än att hoppas, så hejsiiidåsii :P:P (Y) *Vinkvink* 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Störd du är! Känns som att Fia har bidragit lite i skrivandet? ;)

2010-11-28 @ 22:16:18
Postat av: Anonym

Hahhah

2011-04-17 @ 00:37:33
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0