Closures.

Idag sägs det att jorden "går under", klockan 18.00 för att vara exakt. Om så är fallet har jag en knapp halvtimme kvar på denna jord. Men nu är det så att jag inte riktigt tror på det hela. Men ändå har man ändå en lite konstig känsla i magen, - ifall något skulle hända.

Det är lördag idag och på denna dag har jag endast hunnit med en långprommis med min kära mor. Så sjukt skönt med skogspromenader när solen gassar. Jag har även hunnit med att ta mig en dusch, som var fruktansvärt kall. Varmvattnet hade sinat och som reslutat av denna kalldusch var en huttrande fröken Johansson. Så himla irriterande då man är inställd på en varm och mysig dusch men får istället kallt vatten.. Hur som helst, så har jag gått och blivit en fotonörd utan dess like. Men det är ju så roligt att hålla på att trixa med färger och liknande i photoshop. Min nya hobby! ;)

Om jag överlever efter 18.00, så blir det nog att fara på gymmet för ett skönt pass, en stekhet dusch och bastu. Ja, så får det bli.

/Ajda-Hoe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0