SICK AS HELL.

Är hemma från skolan idag, pga sjukdom. Inget allvarligt, bara fökyld som jag vet inte vad. Ont i bihålor, hals och allmänt halvdöd. Eftersom att jag tog en liten sovmorgon och inte meddelade mina kära mates att jag var sjuk, så trodde dom att jag hade kraschat i diket eller liknande. Hahaha, tyckte jag var rätt roligt.
Borde egentligen sitta och plugga sjukvård nu, för har prov på fredag. Men just nu har jag fasen ingen motivation till något alls. Vill bara ligga och se på The vampire diaries, from the beginning.

Förresten så är det inte mkt skola kvar nu och det ska bli så sjukt skönt med sommarlov. Dock kommer jag ju jobba, men skönt att slippa göra en massa inlämningsuppgifter och liknande.
/Ajda-hoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0