Ida och träningen.

Jag är verkligen en allt eller inget-människa. Finns liksom inget mellanting, eller okej det kanske det finns om jag verkligen anstränger mig. Antingen rör jag inte en fena och bryr mig inte heller, eller när jag väl har börjat träna så vill jag träna mest hela tiden. Allt handlar ju om en balans här i livet, men jag föredrar nog det senare alternativet, för man känner sig så mkt piggare när man tränar. Jag trivs bättre med en vältränad kropp - kläderna sitter bättre, mår bättre helt enkelt. Tycker jag har slöat ihop, men i veckan tog jag tag i det och nu vill jag tränatränaträna. Haha! Längtar att få använda mina nya träningströjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0