saturday.

Råkades köpa dessa idag, grymt snygga och sköna trots sina 11cm. Gick igenom ett antal affärer i dessa pjäser utan det minsta ont i fötterna. Bra betyg från mig, än så länge. Dessa får sitta på mina fötter på sjukhusfesten, trots att resten av outfiten går i svart.
Alltså måste verkligen hålla mig borta från mitt kort, ska verkligen inte slösa nåt mer nu. Får inte, haha.
Köpte lite smink, böcker och träningströjor idag. Behövligt, men dyrt ändå..
En "cake eyeliner" som man målar med pensel istället för att använda flytande. Man tillsätter endast lite vatten och sen är man ready to go. ;)
En gammal favorit som helt enkelt har sinat, ja min gamla flaska alltså.
Idag har man stigit upp vid nio-tiden. Åt frulle och sen gav man sig iväg till gymmet där jag först gymmade i ungefär en halvtimme och därefter körde jag på crosstrainern i 30min och avslutade med magövningar. Jäkligt skönt var det, - man känner sig så himla fräsch i kroppen på något sätt då man riktigt tar ut sig. Skön känsla. Ja, precis efter man har kört känner man sig inte så himla fräsch, haha. Men sen så.
Har även varit i Luleå med min familj - shopping på stan och avslutade med en god middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0