thursday.

Torsdag idag. Har haft en alldelens ledig idag, med 10 timmars sömn i kroppen. Underbart! Har städat lite, sorterat kläder, varit i stan och läst Safe Haven. Himla skönt om jag ska vara ärlig.
Kom nyss hem från gymmet. 3:e träningspasset denna vecka och det känns himla skönt. I måndags blev det att köra på crosstrainern, igår promenad och idag crosstraining i 45 min. Försöker öka på längden av passet, lite succesivt.
Idag tänker jag ta en "trip down memory lane" och äta chokladpudding. Så jäkla gott! Brukade vispa ihop en påse med min bror när vi var mindre. Mums! Försöker egentligen att inte äta godsaker på veckorna, men eftersom att jag inte kommer att flotta imorn (i och med sjukhusfest, okej lite flott blir det där menmen) så tar jag det idag, till sista avsnittet av Robinson. Hoppas, hoppas, hoppas att Hanna vinner.
Skolan imorn, men bara från 10.15-11.45. Helt okej, enligt mig. Vi ska ha seminarium, men det blir nog ingen fara.
Sen ska man hem, se lite "The vampire diaries" (bästa) och Grey's anatomy innan man drar iväg på sjukhusfest. Ska bli himla kul!
HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0