BEST DAY EVER

I eftermiddag tog jag det efterlängtade körkortet. Det har varit en del slitande med det hela. Med övningskörning, körlektioner och få ihop universitetsstudier med teoriplugget. Idag hade jag först teoriprovet och sen uppkörning (för första gången). Var lite smånervös innan teorin och speciellt när man skulle trycka på knappen "rätta provet". Hujja vilken lättnad det var när det stod att jag var godkänd! Så jäkla skönt alltså. Då släppte all nervositet och inför uppkörningen var jag inte speciellt nervös. Körningen gick fick och jag fick en lapp i handen. Åååh vilken bra dag alltså! Fick även veta idag att jag hade klarat min första tenta - fick till och med VG som resultat!
Så här bra dag har jag inte haft på länge.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0