23.27 - gym imorgon.

Det blir att fara till gymmet imorgon också, och köra lite andra muskelgrupper än vad jag gjorde idag. Det blir nog mest troligt rygg, tricep, bröst & sen kondition på bandet eller crosstrainern. Undra vilken som är bäst egentligen? .. Funderar även på att ta sig en lång, härlig promenad. Skulle vara superskönt! :)

Kollar runt på diverse sidor just nu, men ska nog ta och fortsätta att se på Grey's ett tag. Förresten så har jag hört att boken Twiligt - Om jag kunde drömma - är bra, så man skulle väl kanske börja läsa den med tanke på att jag fick den idag :), riktigt trevlig sysselsättning som jag kommer förmodligen att hålla på med på lovet.

Förresten så blir det kanske att fara och se på Luleå hockey på tisdag, - riktigt nice om det blir så!

På lördag blir det att se på Australia, även det ska bli roligt! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0