onsdag.

Dagen började med att jag vaknade ca 08.00. Åt lite grann & for till frissan vid tjugo i nio för att permanenta håret. Satt där till halv tolv ungefär. Det tog rätt länge, ja. Frisören blandade de största spolarna med en storlek minde. Blev väldigt nöjd med min nya frisyr. Klippte det även lite grann. Så fint med lockigt. Det är rätt ovant, men jag gillar det.. Sitter just nu och rensar ut lite gammal musik från mobilen och lyssnar igenom simple plan's nya album. Underbart bra, prick varje låt är bäst. På de flesta skivorna så är det endast ett fåtal låtar som är bra, men nu är det alla. Håller även på att skriva en lista på låtar som jag ska sätta in i mobilen. Det blir bla Fall out boy, Foo fighters, Bethany Joy Galeotti, Colbie Caillat, Nada surf & Simple plan. Underbar musik <3. Idag blir det att fortsätta att se på one tree hill, fara och gymma samt se på Top model klockan nio. Perfekt dag. Haha,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0