torsdag.

Äntligen är alla läxor för veckan över! Har gruvat mig för denna dag eftersom att jag har haft både en muntlig redovisning i spanska samt ett NO-prov. Spanskaläraren sa att det var bra åde och så fick jag Vg i NO. Är rätt nöjd. Okej, hade velat ha mvg. Men det är ok. Hade ändå inte pluggat ihäl mig till provet, så. Underbart soligt det var idag. Så skönt väder! Nästa vecka är den sista veckan med lektioner sen sista veckan ska man göra roliga grejer. Sen sommarlov ;) Sköönt.. Känner mig fruktansvärt trött så ska gå och lägga mig i sängen och se på gilmore girls. Förresten fredag imorgon och har en jäkligt chill dag. Börjar 09.30, ser film på engelskan, ska äta lunch på kina med klassen 11.00 och sedan beachvolleyboll samt mjukglass med klassen. Låter bra enligt mig.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0