22/10 - 08, 21.18

Är trött i både huvudet och i kroppen. Ska bli skönt att sova.. Är så trött att jag glömde bort vad jag skulle skriva. Ojoj.. Imorgon går man iaf full dag så man kommer hem 16.00. Det blir rätt jobbigt, med tanke på att jag slutade 09.10 idag, vilket var sjukt nice! Har ju prov imorgon, så ska nog ändå gå och läsa igenom lite grann. Tur äre att man inte har en massa grammatik utan istället text och glosor och så.. Rätt skönt faktiskt.
Juste nu kom jag på vad jag skulle skriva om.. Det var bra att jag hann med en halvmil lång promenad idag, för det är riktigt skönt att träna. Imorgon ska jag gymma, och det känns som att det är en evighet sen jag gjorde det så jag längtar enormt mkt. Ska bli härligt!

Tänk bara 2 dagar kvar till lovet. Det är så härligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0