22.12

Orkar verkligen inte med nånting just nu känns det som, eller jag har ingen lust. Då är det väl bäst att sova, right? Det är det enda vettiga för då kanske jag inte är som en zombie på mornarna. Hatar att stiga upp tidigt, för jag menar - det är ju kolsvart ute (möjligen regnit också) och sängen är supervarm och skön.. Guud, så jag längtar till lovet för då kan jag sova 24/7. Bokstavligt talat.. Har förövrigt inte mkt att komma med i bloggen just nu. Men har jag nånsin det? Jag menar nåt av värde. Troligen inte men det är rätt skönt att skriva av sig om diverse saker som händer i vardagen.. Ibland funderar man en massa men det kan ändå vara svårt att få ut det genom fingrarna, och man kanske inte vill vara såå privat. Men ibland kan det ju vara skönt att skriva av sig lite tankar.. Hur som helst, så ska jag gå och borsta tänder och sen sova i ett par timmar innan den jäkla väckarklockan ringer.

(Lite negativit inlägg, men skitsamma - såna måste man ju få ha i mellanåt)

Ha det bra, godnatt /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0