22.23

Den senaste tiden har jag varit inne på att rita, så har tränat på att rita fina ögon med hjälp av videobeskrivningar och så.. Nu känner jag mig riktigt sugen på att rita av outfits i tex Gossip girl. För de har alltid så superfina och genomtänka outfits. Ska nog ta itu att rita imorgon, för ikväll ska jag se på serier och film. Började just att se på det nyaste avsnittet av Gossip girl, och det är såå bra. Jag döör, så snygg Chace Crawford är. Så perfekt utseende, och underbar röst!

Var förövrigt och gymmade idag, och det är såå skönt att träna. Det blir nog också träning av nån sort. Kanske promenad och gym. Låter skönt ;) .. Något mindre bra är att jag typ har en låsning i ryggen, i närheten av där jag har scolios. Oont! Hatar det.. Hoppas att det går över iaf..

Hur som helst, så ska jag fortsätta att se på Gossip girls, sen lite Gilmore girls och sist men inte minst The dark knight (om jag orkar)..

Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0