23.12

Efter att ha sett färdigt Sin city känns allt så färglöst & våldsamt. Det kanske har nåt att göra med att filmen var svartvit (undantag för tex röda detaljer och saker) och var rätt våldsam. Men bra var den ju ändå, bara lite annorlunda med tanke på att jag har romantiska komedier som favoriter.

Börjar blir lite trött, men ska se ett tag på Gilmore girls för att inte tänka allt för mkt på filmen. Vill istället tänka på Gilmore girls skämt och roliga repliker.. Kan verkligen inte somna om jag har sett en läskig/våldsam film precis före jag har lagt mig. Därför försöker jag komma på bättre tankar, - tankar om Gilmore girls.

Längtar till imorgon, för är shoppingsugen, as always..

Godnatt alla! Puss /ida

Kommentarer
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :)

2008-10-27 @ 14:18:43
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0