Den perfekta koftan.


Blev tipsad om denna fullkomligt underbara skapelse i Sofis mode. Så snygg, fast det är väldigt synd att den kostar en förmögenhet - 2995 kronor, för att vara exakt. Så synd är det att den inte riktigt går ihop med mina plånbok. På tal om pengar så fick jag en positiv överaskning, - hittade ca 450 kronor i småpengar i min låda idag. Jag blev överlycklig för då kan jag shoppa i Luleå på lovet. En och en annan kofta lär väl följa med mig hem och det finns. En kornblå, som den på bilden skulle vara jättefin. Älskar koftor i alla former, speciellt när det är kallt.

Har prov imorgon, och det känns rätt bra för är väl förberedd. Iallafall när det gäller glosorna, för kan prick alla utantill. Och dom var ca 80 st. Det lönar sig att plugga till läxförhör för då behöver man aldrig råplugga glosorna till prov..

Nästa vecka då det är shopping som gäller så är jag supersugen på att köpa en klänning. Tycker det är jättefint med en vardagsklänning med en kofta, strumpbyxor, stövlar/ankleboots till. Så en kofta & en klänning vill jag gärna köpa.

Ska även klippa mig nästa vecka och det blir nog som jag har tänkt ett tag. Dvs jämna till den utväxta pagen och klippa till min lugg som är mest lång nu..

Ska hur som helst fortsätta att se på Gilmore girls. Som delar plats om bästa serien med One tree hill, Gossip girl & Grey's anatomy.

Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0