Gladheten själv.

YES! Fick riktigt bra resultat på matteprovet som jag gjorde i tisdags - 21/24. Det är bra resultat för att vara mig, för matte är verkligen inte mitt ämen. Och det har det aldrig varit heller.

Har två lektioner kvar, - Vård & omsorg och Idrott. På Vård (& omsorg) så skulle bara läraren läsa ur en bok & så skulle vi får se på film. Inte så hemst farligt. Rätt skönt att inte läsa & skriva nåt alls. Idrotten är väl lite värre för vi ska man cirkelövningar, och det är såå roligt - NOT! Men man får väl tänka att när den lektionen är slut så är det lov. YESYESYES! Ska nöta Gilmore girls på lovet, för håller på att se säsong 3, och så tror jag att jag har den 4:e boxen också så den ser man väl också på. Har även den sjätte säsongen så den lär man se på. Sen har man laddat ner ett par avsnitt av säsong 7.. Funderar även på att tanka den andra :), haha!

Gud så jag längtar att shoppa, för jag vill ha en stor & mysig kofta nu. Och då menar jag nu! Vill även klippa mig nu, för mitt hår är helt utväxt och det är inte så fint.. Aja, man klarar väl sig i några dagar till.

Hur som helst, - PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0