Idol och lite annat.

Skulle börja ett inlägg om idol, men annat hann imellan. Men idol har jag sett och mina favoriter sen tidigare är Lars (lite hatkärlek där), Sepideh och kanske Robin och Alice. Känner mig lite insnöad när det gäller musik. Har lyssnat på ett och samma så är less. Vill ha nåt nytt och fräscht, men jag vet inte vad. Något förslag? En gammal klassiker som jag gillar är Natasha Bedingfield - Unwritten. Älskar den. Gillar även hennes låt These words. Synd att jag inte kan lägga upp klippen med låtarna, för koden var borttagen. Synd! Men jag rekomenderar att kolla in hennes lite äldre låtar & Pocketful of sunshine. Inlägget började med idol, men slutade med lite annat.



Uppdate:

Har någon förresten nåt tips på en film? För blev grymt sugen att se nån, men vet inte vilken.

Ha det bäst! KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0