Lördag, 25 oktober.

Vaknade ungefär 13.20, eller jag blev faktiskt väckt. Hade kunnat sova i några timmar till. Vet inte om jag nånsin har sovit så länge, men skönt var det. Tror jag har sovit för lite den senaste tiden, så jag tog ingen det inatt. Gick och la mig vid ett igår, så sov i över 12 timmar. Riktigt skönt för vaknade varken på natten eller på morgonen (som jag alltid brukar göra).

Har riktigt dåligt samvete över att jag inte har gymmat en enda gång i veckan. Men det är för att jag har varit halvsjuk. Däremot ska jag fara ikväll, och jag längtar! Ska bli så roligt.

Jag vill förövrigt ha ett nytt minneskort till min mobil, men är inte säker på om det går. Nog kanske det går. Har bara typ 550 megabyte. Och det är alldelens för lite enligt mig. Har en W8010i (jag vet - den är gammal men jag har inga pengar att köpa en ny). Vet nån om det går med större minneskort?

Hur som helst så sitter jag och lyssnar på musik och läser bloggar.

Ha en trevlig lördag! Puss /Idaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0