Måndag.

Fick inte sova ut riktigt länge idag, som jag hade gärna gjort. Utan vaknade vid halv åtta. Åt lite frukost som bestod av yogurt. For iväg till Luleå tidigar eftersom att frissan öppnade 09.00. Direkt när man kom in genom dörren fick man klippa sig. Klippte bort allt slitet och klippte av det några centimeter. Istället för att ha utväxt och rätt så slitet hår, fick man fräsch och rätt glansigt. På tal om glansigt hår så köpte jag ett glansspray, och håret blev verkligen superglansigt. Snyggt, tycker jag!

Åt lunch klockan 11.00 som var supergod. Åt thaimat, som är en favorit. Älskar verkligen den maten, iaf när den inte är jättestark.. Gick och köpte en ipod-kabel, så man kan koppla ipoden till datorn.

Var egentligen inte ute efter något speciellt, när det handlar om kläder.. Gick runt i olika affärer men hittade inte mkt som föll mig i smaken. Förutom en fin röd bh på H&M, glansspayet & en klänning från Gina tricot. Hittade däremot ingen mysig kofta. Fast orkade inte söka igenom alla affärer jättenoga, då det var inget jag behövde så där jättemycket.

Det blev hur som helst en bra dag, fast var verkligen trött efteråt. Att prova kläder är ju tusan som att springa marathon. Man blev alldelens trött och svettig efteråt. Men det är ju att man har på sig en jacka hela tiden.

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, men jag skulle vilja se på nån film. Har någon nåt förslag? :)

Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0