måndagmorgon.

Somande väldigt sent inatt, ca klockan 02.00 för att bestämt. Jag vaknade först 06.30, åt frukost men somna om 10 minuter senare och höll därmed på att försova mig för fick göra mig ordning på 15 minuter (söka kläder, sminka mig, borsta tänderna, borsta håret & söka lite saker). Men hann tillslut.. Har avklarat en lektion hittills, och är så sjukt trött att jag håller på att somna stående.. På 25 minuter ska vi pallra oss iväg mot ett äldreboende, för att ha studiebesök. Så roligt, eller inte..

En positiv sak som jag uppstäckte idag är att Gina tricot har öppnat sin webshop, och det är super!

Ha det bra, och jag hoppas att ni är piggare än vad jag är.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0