Söndag.

Vaknade vid tiotiden (fast kroppen är ju inställd en timme senare), satt vid datorn, borstade gaddarna osv, och var i kalix vid 11 för följde med päronen när dom skulle handla. For sedan hem och gjorde lunch. Stekta chickybits & ris. Mmm!

Sen har man gjort lite olika, - sett på fotboll, gilmore girls och en hel del annat. For till gymmet vid kvart i fem, och där ett bra tag. Körde ben (olika övningar) och kondition. Riktigt skönt var det! Nu sitter man här och myser framför Gilmore girls.

Morgondagen blir nog bra eftersom att det blir en klippning, som är verkligen efterlängtad. Ska bli så skönt att klippa bort allt slitet, så det blir lite fräschare.. Ska även shoppa eftersom att det är Luleå jag far till imorgon. Har inte några direkta planer på vad jag ska köpa, utan om jag hittar nåt fint så köper jag det. En klänning och en kofta skulle inte sitta helt fel. En svart kjol skulle också vara fint.

Hur som helst så ska jag se på Gilmore girls, och sen Sin city. Det blir nice!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0