13.29 - SUNDAY.

Här sitter jag i en ikeafotölj vid datorn och äter ett grönt äpple.. Ser nämligen på One tree hill, då jag inte bloggar och då är det skönare att sitta i en fotölj än en datastol :)
I fredags planerade jag att jag skulle räkna en hel del matte i helgen, och det har gått rätt bra faktiskt. Satt igår natt, vid 00.00 och räknade ca 1 och en halv sida + att jag hade rälnat en hel del på dagen. Nu ska man gå igenom ett par tal, så man kan till provet.. Okej, nogpratat om matte..

Måndag imorgon, men det känns faktiskt inte så farligt med skola med tanke på att vi går måndag och tisdag och på onsdag börjar vi 09.00 och slutar 10.00 efter bowling med klassen :)

Nu ska man fortsätta att äta äpple och se på OTH. Jag är förövrigt på den tredje säsongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0